-prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
-prowadzenie pełnych ksiąg,
-rozliczanie fundacji,
- prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego,
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług,
- nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy bez naruszania prawa pracy,
- naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy,
- rozliczanie składek z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
- sporządzanie deklaracji podatkowych dla Urzędów Skarbowych i podatników,
- sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych rozliczeń podatkowych,
- sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych urzędów,
- prowadzenie wszelkich rozliczeń z ZUS,
- pomoc przy zakładaniu podmiotów gospodarczych,
- reprezentowanie przed urzędami skarbowymi,
-sporządzanie zeznań rocznych,
-rozliczanie VAT od materiałów budowlanych